Friday, December 7, 2007

Come To Papa Baby.. Papa's Waiting 4 U..

Wei.. gila eh.. anxious and excited abis ku.. tomoro my sisters n mum balik dari singapore.. which means i'll be having my N73!! WOOHOO!!! (antak2 kaki dah ni..)

Lets celebrate for my N73!! (Whoa kapa kulit tangan ku lagi cerah atu ah? HAHA)

Well.. today nothing much jua.. aku meng-edit lagu for ringtones for my upcoming phone ani (lagunya.. kiss kiss, stronger, cho large, cyclone & i'm sprung.. kalau yg mau atu utk ringtone dorang kah apa.. juz email me.. haha), then aku main game, and banyak lagi lah perkara2 yg mengurungkan diri dlm bilik.. n now baru ku sadar bilik ku ani usulnya mcm tampat pembuangan sampah.. bisai plang kali lagi pembuangan sampah ah but then malas jua ku kan memanyap ah.. biarkan tia lu..

Anewez Hj adul tadi sms aku abt audition blakon d centrepoint, kan ku bawa ia inda ya mau, malas tah ku.. aku ani inda suka inda berdengan ani..

Hj Adul The Jelingaran Kid HAHA.. Awu atu galap tempat bergambar atu...

Hm.. berfikir2 ku plang kan audition ani, ganya sorang ganya kan ke Gadong?? mcm inda berkawan aku atu bunyinya.. HAHA malas tah ku tu..

Hm.. baru jua ku tringat ah.. alum tah ku kol2 producer ceta "Lagenda 2 & 3" ia kan bagi aku DVD lakonan2 ku bah... hm.. mun ada bisai.. dpt ku upload ke youtube n link ke blog ku ani HAHA

No comments:

Link Banner

Copy Code: