Friday, November 30, 2007

I'm No Superman

Lately ppl expecting me to be a superman.. doin' everything at once.. it's so stressful

I told you.. I'm No Superman... HAHA

Hm.. K.. the day went quite fine.. i juz stayed home meliat ceta Hairspray.. Overall the movie is great... anti-discrimination.. i like.. furthermore John Travolta's role dlm ceta ani is.. a mother.. read my lips.. A MOTHER.. HAHA

Tu nah John Travolta di sbalah kiri atas skali ah.. (Ilang rugged.. HAHA)

Abis atu meliat Ratatouile g sama anak2 buah ku yg kiut miut n biut ah.. HAHA

Paloi2an cetanya ani.. apa pedahnya kang anak buah ku suruh tikus memasak nanti?


Tu nah Anakbuah2 kuyg baju kuning/orange, yang baju pink atu kazenku sama pelakiannya and anak

So as the night came, kazen ku menyanakkan aku dgn macbooknya.. minta usai kan tia apa, then kazen ku sorang g minta downloadkan lagu arah ku... but aku still dpt tahan lah..

Then my fwen clicked me in msn.. yatah start ku mula mental ni.. ia tanyakan aku kapa modemnya inda mau.. i got no idea bah.. bukannya pcnya ada d sini utk aku kan cek.. then ia kan beli modem saja.. afterthat ia tanya aku brapa harga modem n jenama apa yg bagus.. (juz imagine.. brapa puluh kali dah ku britau.. abt stuffs punya harga inda ku tau, bukannya aku kaja d kadai comp. kalau ia minta pasangkan tau ku).. mcm kan ku latuk sama batu lasung bah rasanya..

Then ada g this one dude.. keeps on asking me stuffs... bukannya sikap ku inda menyiap kan kaja.. but plz give me a break, within this few weeks banyak dah pc ku usai bah, campur g exam d skolah, and now ppl around me keep on pushing me in deperate need for help.. i love to help ppl, but read my lips "I NEED A FUCKIN' BREATHER!!".

Stress

Typical bruneians.. they keep on complaining on everything even if it is free.. if u guys want it fast agatah ke kadai bebayar.. tantu laju... kalau lambat dpt complain sal u guys pay for it.

Fuh.. feel much better now... HAHA

No comments:

Link Banner

Copy Code: