Friday, November 23, 2007

Panic Attack!!!

Omega!!! Omega!!! (It's Oh My God!! In My Statistic Tutor's Way, Sir Masaki.. HAHA sori I Dun Have His Pic To Post HAHA) K lah balik pada ceta ku.... pada satu hari... ada seekor kura2 berkata kepada sang monyer.. "Jgn monyet... Nanti buruk padahnya.." HAHA apakan?

K lah aku serious ni.. (NOT!!) aku sama colleagues ku semua panic pada waktu ani.. HAHA semua ketakutan sal assignment due by tomoro n tarus practical.. On HRM, HAHA gila.. Aku buat dikit ganyakan buat research for Marketing Officer pun blum ku buat, HAHA gila banar aku ani.

Berkecaramuk otak ku ah, I think i should hit myself... Here i go.. 1.. 2... 3..

KAPOW!!!

Much better now.. k lah, apa terjadi hari ani ah? not much i think, aku tranah umah ganya ah, buat the assignment, memformat PC kazenku other than that aku meliat ceta horror indon tadi "Suster Ngesot".. inda plang ku tau kapa nama nurse hantu atu namanya ngesot, sal ia ingsut2 atu pakah?

Suster Ngesot

What do u think of the poster? merijab kah? well i think so, tapi udah meliat cetanya inda jua menakutkan mengajut2kan adalah and the funny think is yg blakon jadi hantu atu kesampukan on location HAHA.. "Hantu" kesampukan HAHA Hantu jenis buduh.. HAHA bermake-up2 lagi ia kesampukan ah.. pandai antu nya atu memilih org kan d sampuknya.. yg usulnya hantu jua HAHA cubatah pilih yg sempurna zahirnya... ani yg sama dgn dangan HAHA

Bah eh luan berjabir aku ani bercrita assignment alum tah siap2 nya HAHA



No comments:

Link Banner

Copy Code: